wtorek, 6 maja 2014

Hey :)

To mój kolejny głupi pomysł.

Postanowiłam, że będę pisać krótkie opowiadania o sławnych osoba :)
Przekonała mnie książka, którą czytam...o pisarzu i tam było imię Michael...
Przy każdym poście w komentarzu możecie wyrażać swoją opinie i zamawiać imaginy z swoimi ulubieńcami+imię głównej bohaterki. Oraz znajdziecie kartę z napisem "Zamówienia" gdzie zapraszam :)
Od razu piszę, że będą w pierwszej osobie...inaczej bym nie potrafiła, od razu bym wszystko myliła osoby i resztę. Planuje jeszcze namówić przyjaciółkę na pisanie ze mną (ona ma taki talent *,* ) ale na razie się nie zgadza :>
W postach nie będzie [t.i.] tylko sama, albo wy będziecie wymyślać nazwę!
Za jakiś czas wstawię mój stary imagin o Michaelu Cloffordzie z 5SOS...dlatego właśnie ta książka mnie zachęciła...
Chyba na wstępie to tyle :)
Mam nadzieję, że docenicie moją prace.
Enjoy xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz